Pyramid e-handel
Pyramid e-line är en standardlösning för Pyramid. Den är lättadministrerad och är en del av affärssystemet. Allt underhåll sköts direkt via Pyramid och all hämtning av data sker i realtid för kunden i e-handeln.
I e-handeln kan du visa och sälja dina produkter online. Det finns en mängd olika navigerings- och visningsmöjligheter som gör det lätt för din kund att hitta rätt bland produkterna. Du styr själv över inloggningsmöjligheterna för kunderna, presentationen av kundspecifika priser och sortiment. Saldouppgifter, kampanjer, automatisk e-posthantering vid beställning m.m. administreras helt inifrån Pyramid.
Välj om du vill föra över order efter egenkontroll eller om du vill läsa in order per automatik dygnet runt.
Genom samarbetet med DIBS kan du erbjuda dina kunder att betala via kort (Visa, Mastercard, American Express och Dancard) eller bank (Handelsbanken, Nordea, SEB och Swedbank). Ni kan även erbjuda Klarna Checkout som är det mest efterfrågade sättet att betala på nätet. Klarna betalar dig oavsett vad som händer och kunden betalar inom 14 dagar.
I Pyramids e-line-familj finns även e-kundtjänst där kunderna får god service dygnet runt. Kunderna kan själva gå in och få information om order, fakturor, lagersaldo, tidigare beställningar, produkter och priser m.m. De kan även kontakta rätt avdelning och person via e-post från ett formulär för att minska belastningen via telefon och så behöver inte dina kunder anpassa sig efter kontorstider.