Ascendo Invoice är ett molnbaserat verktyg som digitaliserar, effektiviserar och automatiserar hela attestflödet!
Vi utökar vår produktportfölj ytterligare och stärker upp med produkten Ascendo Invoice.
Ascendo Invoice hjälper dig att läsa in data från dina leverantörsfakturor, oavsett format, och hantera hela konterings- och attestflödet via din dator, surfplatta eller mobiltelefon.
När fakturan är attesterad och klar, skickas information direkt till ert affärssystem för slutbokning och betalning. Du sätter enkelt upp regler i systemet för att effektivisera och automatisera de steg i processen som idag hanteras manuellt.
Självklart finns en färdig integration med Pyramid Business Studio!
Är det dags att ta kontroll över dina leverantörsfakturor?
Vi hjälper dig att automatisera hela processen från det att du tar emot fakturorna från dina leverantörer tills att de är bokförda och redo att betalas.
Titta på videon nedan för att se hur Ascendo Invoice kan hjälpa ert företag att automatisera era leverantörsfakturor.
Fördelarna är många men för att nämna några:
- Enkelt att komma igång
- Enkelt att använda
- Effektivare administration
- Ökad kontroll och insyn
- Alltid fast månadspris
Ta kontroll över ditt flöde idag, boka en demo med oss så berättar vi mer!