Support Molntjänst & Teknik
SUPPORT MOLNTJÄNST OCH TEKNIK KUNDER
Välkommen till vår supportsida, för dig som har avtal gällande teknik eller molntjänst!
På denna sida kan du på ett enkelt och smidigt sätt skicka in dina ärenden till oss.
Du vet väl om att vi har en FAQ sida? Där finns tips, råd och manualer samlade på ett och samma ställe.
Om du upplever störningar i driftmiljön ber vi dig att titta på vår sida för driftinformation innan du skickar in ditt ärende.
Om du ändå behöver hjälp ber vi dig att vänligen fylla i formuläret nedan för att kunna ge dig bästa möjliga service. Försök att beskriva ditt ärende så utförligt som möjligt.
Att tänka på innan du skickar in ditt ärende:
- Beställning av nytt lösenord till Fjärrskrivbordet måste behörig chef skicka in beställning om, på grund av säkerhetsskäl.
- Alla ärenden läses igenom och prioriteras efter problemets karaktär.
- Vill du bifoga ett mejl i formuläret? Spara då först ner mejlet i msg format och bifoga det sedan i formuläret.
Här finner du DRIFTINFORMATION