Seminarium – Del 1, Automatisera leverantörsfakturor
Innehåll:
- Hur du kan spara tid och pengar med Ascendo Invoice
- Hur du kan få tillgång till dina fakturor var du än befinner dig
- Hur du kan ta kontroll över din fakturaprocess
- Hur du kan automatisera kontering och distribution av dina inkommande leverantörsfakturor.
- Hur du påför kostnader på projekt/ordernummer mot specifika orderrader i Pyramid
- Hur du matchar leverantörsfakturor mot inköp och inleveranser i Pyramid
Tisdagen den 27:e april är det dags för höstens seminarium. Ett digitalt event i två delar.
Del 1 – Ascendo Invoice med Kenny Johansson, Medius Ascendo
Ascendo Invoice är ett molnbaserat verktyg som digitaliserar och automatiserar hanteringen av leverantörsfakturor. Det innebär att såväl administratörer som attestanter sparar tid – samtidigt som du får bättre insyn och kontroll.
Elektronisk fakturahantering innebär att behandlingen av en leverantörsfaktura sker i ett helt digitalt flöde där vissa eller alla steg automatiseras.
Färdig integration med Pyramid finns!
Observera att anmälan endast avser första delen av seminariet. Se del 2 här.
Sista anmälningsdag: 25 april 2021