event

Seminarium – Del 1, Automatisera leverantörsfakturor

Datum: 27 april 2021, 10:00 - 11:00
Ort: Webbaserad
Pris: Gratis

Innehåll:

  • Hur du kan spara tid och pengar med Ascendo Invoice
  • Hur du kan få tillgång till dina fakturor var du än befinner dig
  • Hur du kan ta kontroll över din fakturaprocess
  • Hur du kan automatisera kontering och distribution av dina inkommande leverantörsfakturor.
  • Hur du påför kostnader på projekt/ordernummer mot specifika orderrader i Pyramid
  • Hur du matchar leverantörsfakturor mot inköp och inleveranser i Pyramid

Tisdagen den 27:e april är det dags för höstens seminarium. Ett digitalt event i två delar.

Del 1 – Ascendo Invoice med Kenny Johansson, Medius Ascendo

Ascendo Invoice är ett molnbaserat verktyg som digitaliserar och automatiserar hanteringen av leverantörsfakturor. Det innebär att såväl administratörer som attestanter sparar tid – samtidigt som du får bättre insyn och kontroll.

Elektronisk fakturahantering innebär att behandlingen av en leverantörsfaktura sker i ett helt digitalt flöde där vissa eller alla steg automatiseras.

Färdig integration med Pyramid finns!

Observera att anmälan endast avser första delen av seminariet. Se del 2 här.

Anmälan stängd

Sista anmälningsdag: 25 april 2021